דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוכן מזון 

מאת    [ 24/08/2016 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 4307 פעמים ]

דוכן מזון

אחד מהפתרונות הנפוצים לאירועים השונים הם ללא ספק דוכני מזון. מי שמתמחה בדוכנים הללו, עשוי להציע לכם תפריטים מגוונים לכל סוגי האנשים המגיעים אליכם, אם לאירוע משפחתי גדול באולם, או אם לאירוע פרטי המתקיים בביתכם. הלהיט של כל אירוע הם הדוכנים שמלאים בכל מיני מטעמים, החל בסלטים, מתאבנים, מנות עיקריות ודוכני מתוקים וקפה. ניתן לחלק את הדוכנים למאפים, מלוחים, מתוקים, מאכלי בריאות ואפילו להתחשב בחבריכם הצמחונים המגיעים לאירוע. באירועים השונים, כדאי כי תשאלו את עצמכם אם הדוכנים משמשים רק כמנות פתיחה בקבלת האורחים, או שהם עשויים לשמש כמנות עיקריות. נעים להגיע לאירוע אם פרטי או משפחתי ולפגוש בדוכנים מעוצבים וצבעוניים, המלאים באוכל שרק מסקרן אותנו וגורם לנו להימשך לדוכנים המרהיבים.

ישנם דוכני מזון, המשמשים לאירועי בוקר, צהרים או ערב ויש להתאים את סוגי המזון לשעות ולאופי האירוע. חברות קייטרינג רבות, עשויות להתאים לכם את הדוכנים והתפריטים, שיהיו לשביעות רצונכם והכי חשוב, לשבעות רצונם של האורחים. הגבר הראשון שבולט בכל אירוע, הינו המזון שיוגש בו, אופן ההגשה והעיצוב שיהיה לא פחות ממושלם.

לעצב את דוכני המזון

 

 לא רק סוג האוכל שיהיה באירוע חשוב, כי אם גם צורת הגשה והעיצוב, כך שימשוך את עיני האורחים. כאשר מזמינים דוכני מזון , על מנת שייראו מקצועיים, כדאי כי הם יעוצבו כפי שצריך באמצעות חברת קייטרינג מקצועית. חברת הקייטרינג, תעצב את דוכני המזון בהתאם לאירוע ולתפריטים שיוגשו בהם. אם זה אירוע המיועד לילדים וני נוער, הדוכנים יעוצבו תמיד בהתאם ויהוו אטרקציה שקשה לעמוד בפניה. עיצוב לחתונה, יהיה שונה מעיצוב דוכנים עבור בת א בר מצווה, והוא חייב להתאים לבעל האירוע. אם האירוע הינו עבור ילדים שאוהבים זמרים או מוסיקה מסוימת, ניתן יהיה לקשט את הדוכנים עם תמונות של זמרים שהילדים או הנערים מעריצים, עם בלונים ומפות צבעוניות.

ניתן למצוא דוכני משון מעוצבים, אשר יתאימו למשל לאירועי השקה של חברות שונות, בלוגו, או מוצר שהחברה משיקה. עיצוב זה, יהווה פרסום טוב עבור בעלי החברה.

  דוכני מזון שיתאימו למסיבות פרטיות למבוגרים

על מנת להפיח חיים במסיבות פרטיות יש לעשות אטרקציות ליום הולדת, תוכלו לעשות זאת, באמצעות הצבת דוכני מזון. זהו פתרון יצירתי שיחסוך מכם הרב בודה, זמן ותקבלו מחמאות מהמוזמנים על  המאכלים הטעימים שיהיו בהם. ניתן להזמין מגשי סושי, מגשי סנדוויצ'ים קטנים וטעימים, דוכני סלטים, מתוקים למיניהם מאפים מעניינים ועוד. יש לדאוג, כי המזון שהזמנתם מחברת הקייטרינג, יהי מיוצר מחומרי גלם טריים. הכול תלוי בגודל האירוע, היכן הוא מתקיים, בסוג האירוע והכי חשוב, בתקציב שלכם. אחד הטיפים המומלצים בהזמנת דוכנים למזון, הינו להזמין אוכל על פי טעמם של האורחים, מאכלים שאהובים על כולם, שיהיו כשרים כך שכולם יאכלו ליהנות.

.

 
 
   

 

אמיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב